Saturday, July 26, 2008

teruja kejap dgn blog.

haha.2nd post of d day. :D byk pink eh danny?tape2.aku suke pink.ko tak suke, "selamat tinggal" blog aku ucapkan.hehe.btw, i think pink n choc suits each other la.cun sangat jer.ohh bukan2.super cun je.lala~

TO-DO-LIST for today.
  • mandi.aiseh.
  • kuarkan duet. da pokai laa senah oii.
  • lunch
  • byr hutang kat org2 tuh.hehe
  • assignment berkepux!
  • tgk luar tingkap. apekah....
  • ohh topup2
  • kemas wardrobe.siyes.aku pn takot tgk. :p
  • study mudy for quizzes. isk2
  • pk baju ape nk pakai sok utk DATE? *wink*

haa,dah2 la kot.sikalang ape maw wat yeah?ouh.1st thing 1st.mandi.da tgh hari laa macekk.

later. xOXo.

2 comments:

Danny said...

Ye2~ Cantik sGT... Yay... Tash dpt 1st comment dah...hahaha... Baik x AkU NiH?

Tasha said...

hahah.

kaw amat gedik danny.

tuh namenyer memberi comment dan mengharapkan pujian aku.

lalala~

yer2.ko baik laa.amik2.

:p