Sunday, September 14, 2008

.sabtu kuh.

went out with Sheeda. Abey. Nabil.
si drebar? Nabil. hehe. for the whole day.




rekod laa today. dalam sehari, lebih dari 5 tempat aku pergi ngan dorang. otak sume pn gile, so jalan aje ke mana2. hehe.




merayau ke Istana Budaya. Wisma Sejarah. Perpustakaan Negara. Muzium Negara. ** teman dorang cari info psl wayang kulit. aku cari pasal Thaipusam gak, tiada berita baik nampaknya. haish. (-.-)




da setel dengan kerja, off to OU. Abey bought a pants and me, a new lawa bag from ESPRIT. agak banyak aku habiskan duit on da bag, tp aku suka. lalalaa~




balik Uniten, tukar tshirt pakai 31st, rasmikan beg baroo, pakai flip flop, then gerak to Sharifah Kajang. berbuka di sana, member Nabil iaitu Wan, dia open table. makan grand okay.





nasi puteyh + tomyam campur + sayur goreng kailan + telur bungkus + siakap goreng sweet sour + air oren + tembikai + kurma = cam nak pecah perut. alhamdulillah... ** malangnya aku xsnap pic. tak dapat nk menggoda orang di bulan pose ineh. :p





off to Alamanda. bli ticket cite Mirrors. ** cieda, time tgk cite neh ko tutup mata sambil berdengkur kan? hHAHhahha.


Mirrors okeh laa, mmg pelik cite die, tapi so far, cite horror yang ni laa yang paling kagum aku tgk. menarik untuk ditonton. tak mcm cite horror biase la.



off to Uniten. balik, zZzzZZz.....

2 comments:

Anonymous said...

oh2 niki pegi ou gk hr sabtu..tp byk lepak dlm gsc lyn movie..hehe

Tasha said...

aiseh.
ktorg nk tgk muvee tp xsempt coz rushing nk bebuka.
heheeh.