Monday, November 24, 2008

.kutux.

oh yea bby.
aku da lame xktuk org kt blog neh.
aku cm thn laaame gle.
n now today,aku nk lepas gk gian ktuk neh.
lantak la org nk ckp pe.



to You.
dlu ko kate xkan bercouple dlm mase tedekat neh.
hati ko xtebuka untuk sape2 lg. kununnye.
ko nk hidup sorang2 kunun.
LOVE single la sgt.




but now.
ko da stat menggedik ngan tah minah mane2 yg ko barrruuuu sgt kenal thru ms.
thru ms je pun.
bkn ym ke mirc.
ms.
dunia yg xnyata tuh.
dunia yg aku kenalkan kat ko.
dunia yg dlu ko xpandang pn.
dunia yg ko jarang2 munculkan diri.



minah tu.
ko knl kt ms.
starting bln pose je pun.
then korg da stat tuka2 no.
msg.
calling2.
tapi.
ko xpenah jumpe.
LANGSUNG xpenah jumpe.




tapi korg dua cm sial kn.
da stat pnggil baby and syg n honey n sume words geli2 tuh.
and menyebut iLOVEyou.
tolong la.
nak muntah aku bace k.
knl btul2 pn x.
jumpe pn x.
so pompuan tuh bajet hot.
ko da sangkut.
da leh sebut iLOVEyou begitu mudah kan?
yg si pompuan gediks nak mati.
yg ko.
hah.
aku knl sgt ko.
aku tau ko lyn die cm ne.




eee please la.
aku teigt pn aku nak muntah.
psl conversation korg.
sgt2 immature.
tergedik2 cm sial.
pdhal tapenah jumpe.
taleh blar.
tapenah jumpe weh.
ko pn lyn je minah tah pape cm tuh.




and and.
kunun nye bln 12 korg nk jumpe kan.
after final ko.
time ko cuti sem nanti.
kunun nk jumpe time christmas.
ko nk trun serdang kan.
then minah tu g amik ko.
bwk jln2 kt mines.
HAHAHAHAAH.
aku geli sial.
mines je minah tu mampu bwk ko.
and ko pun.
nak g date.
naek ktm.
pity ko kan.
xmampu.
minah tu gak support ko.





minah tu support ko pasal ape?
coz die keje da kn.
da xblaja.
minah cm tu nk buat awek?
xde pelajaran yg tinggi pn.
no wonder.
prangai cm ayam gedik utk org2 yg cm tuh ar.
yg x further study.
yg pk nk duet je.
yg mls blaja.
oh oh.
dan minah itu.
xpandai berbahasa inggeris.
seperti mane ko.
kucar kacir inggeris korg.
aku leh gelak nanges2 bace conversation korg.




dan ko.
blaja xtinggi mane.
adoyai.
padan sgt la korg.
si lelaki = blaja cm hape je.
si pompuan = pk nak duet je. blaja tamo.





akuBENCIko.amat.

3 comments:

FiN said...

OMG . dasat .
jgn la memara cmni tash .
cool babe .
let it be .
biakan la meka tu ngn ' true love ' diorg .
go n get urs .
ayam ngn ayam oke la tu .

mak tkot nok ( pasan x nie ayat spe - hint - bdk muadzam . ahahah . ) =p

n i s a said...

kucar kacir inggeris korg.
aku leh gelak nanges2 bace conversation korg.


gelak je i bace statement ni. u pretty mean but serve them right la. kan dear?

Tasha said...

@nysaa :
ohh dlm mean mean i pown, sempat lagey wat jokes kn. hahaha. yerp. dey deserve those words from me. (:


@che fin moleqs :
ehem "go n get urs"?
da ade seketul kot from pekan.
hahahahahha.
gedik lah.
tau tau!
ayat siLembut muadzam. :p
pemain bola wakil uniten time match ngn org kmpg. hehehe.