Thursday, October 9, 2008

.mari laa mari.

taaaash membuat rumah nye terbuka!

hahaha.

yerp. OPEN HOUSE bebeh :)



Event : Open House Si Tasha
Di? : 18, Jalan 1C/6,
Taman Setapak Indah,
53300, Kuala Lumpur.
Hint? :
  • dekat saaaangattt ngan Uptown Danau Kota. **it's like, 2min jln kaki dr umah aku je..
  • umah berpagar kayu
  • rumah teres double storey
  • deret rumah paling depan, seberang jalan ade deretan kedai

Makan ape? : aku pun tatao. ;p tggu mak aku masak laa.

Pukul bape? : 2pm onwards ye rakan2.. tapi till ptg je.. mlm aku "close house" ;p

Hari ape? : Sabtu neh, 11 Oct.

Duet raye? : insyaAllah... ;)

Sape je dijemput? : YOU ALL SUME YANG NGAH MEMBACE POST INEH. :D aku xde masa nk msg sorg2 and ajak dtg.. so sape yg bce post ni, korg amat2 laa dijemput untuk dtg n makan2 n bersosial besame aku k.. (:

Datang jgn xdatang! :D

2 comments:

Qila Azali said...

aku datanggg! dpt duwet raye! go mak tasha! mak tash bgi duwet raye.. beshh2.. hehe.. :D

Tasha said...

hoi2.
tayah keco mak aku bg duet rayee.

kang sume nak dtg serbu laks.
adehhh.
huhu.

RAKAN2!
sabtu ni serbu umh qila tao! :D