Sunday, October 26, 2008

.nak pindah umah la, muleh?

abah ade several lagi apartment kat Platinum Victory, Melati Utama. so now, apartment2 itu kosong, tidak didiami. abah kate, perabot xbanyak. so wat im thinking is...

iWannaStayThereAfterFinal !



hahahaha. plan kunun2 ku. saje nak lepak sane, mandi2 pool, lepak kat park. siyes, dat place is such a cool place to hangout. ala2 si bachelor yg single, mempunyai life yg sgt hensem, single *ngehs yet, bekerjaya. *wahh2 keep on dreamin bebeh :p



aku rase boleh je abah bg. abah sayang aku maaa. aku laa anak yg paling die gedikkan. muahahahahah.


so fellows, sape mau join hidup bachelor gue di Platinum Victory, angkat kibod! HAHAHAHAH. *ayat sis niss neh ;)

7 comments:

sinchan said...

nak join
hahaha

Tasha said...

mari2!!
abg n adik jee :p

sinchan said...

cun~
orang len jangan kacau
kui2

Tasha said...

yeah2!
hehehehehe.

pas prog ank angkt,kte g duk aprtment adik k:p

n i s a said...

platinum victory? dat place da besh sekarang.
last week baru jalan2 kat c2.
i was quite shock.
baru one year i move out from there.
da lawa gila da.

me me, i wanna join. muley yang?

sinchan said...

boleh2
join sekali k
;)

Tasha said...

prog ank angkt da hbes.
weeee~

ade bran maw lepk aprtment gue?
;p