Sunday, January 4, 2009

.kelam kabut yg berakhir dgn perasaan nk cekik org.

1 morning aku bgn tdo.
tgk phone.
ade 3 missed calls.
from +6017******7
at 210am.

haik.
asal lak pg2 bute minah ni call?
xpenah2 call aku sampai 3x pg2 bute.

emergency ke?
die eksiden ke?
ade kematian?

aku da cuak da. risau seh.

7am. aku call die. agk nk dkt 10x gk la call. xangkat2.
adush.
pape jd ke kt minah neh?

ptg cket aku call lg.
die angkat.



"oih minah! asal ko call aku 3x pg td? ko ok ke?"

"laa.aku ok je neh." *dgn suare yg hepi2*

"da tuh. asl ko call pg td? pelik aku."









"ohhh.aku nk betau. yg aku kt uptown danau pg tuh. hehehehe. igtkn ko kt umh."

3 comments:

Aidi-Safuan said...

owh...idea yg sungguh baek.nnt aku wat kat ko

Aidi-Safuan said...

eh,ni macam no tepon shidah jer nih.haha

Tasha said...

@aidi-safuan:
ha'ah. no tepon cieda tuh.
ko amik la.
aku da siap paparkn kt blog lg.