Sunday, January 11, 2009

.sume2 bende lately ineh.

it's sunday. aku bgn kul 11am. *sgt hudus prangai ineh! :p tp aku rase rmai je wat pown cz Ahad en. * pas2 aku tehengat kt blog kesygn aku neh.. lame aku xbelai2 kan die. hahahahaha.



byk sgt bende belaku lately neh sebenanye.. xsompat2 nk story mory kt cni je..

Monday; 5th Jan 09.
  • kelas SAD Dr. Roslan. xde 1 grup pn da ready fo presentation Problem1 *including ma grup :p* so xpe. die ckp ktorg sume tayah present prob1 tapey kne redo prob1 nye report. wokehhh la Sir! tade hal. ;) tp grup aku; Bel. Mon. Bob. Am. Ad. Meon. *a'ah. aku sorg je gurl. buli aku adalah hobi dorg.* xwat appointement pn lagey nk jumpe Dr. Roslan. cm ne nk redo report nye? adoih.
  • jge booth AF4 kt Coit. dr 9am-5pm; except bile aku gy klas SAD tuh, org len replace la. ade penambahan cket, 4,5 org join AF. da kurang isau aku..
  • gy HEP, dgn harapan tinggi menggunung utk dpt duet AF. sekali, tarak lagey! very the benci weyh.. da bpe kali aku naek trun HEP tuh gy mintk duet.. ade je cengakadak die nak itu ineh. sejak bile la plakk ade rules bru fo duet neh.. saket hati lah! da tuh, suh aku wat surat laen fo pembahagian budget. budus.
  • jualan air UC09. aku dgn begitu bersemangat wajanye *da aku yg handle jualan air fo Club Wwsn en.* pkai bj kurung + wedges gy jual air kt tgh2 pdng Ilsas. thanks sgt2 kpd shbt2 yg trun pdng, tulun aku jual air.. tho evryday jualan agk bese2 je, tp aku tetap nk trun. unless, hujan.
  • bebuka puasa at Upten ngn k. Ina, k. Ain AF n abg Aliff. huhu. dr pg aku busy, akhirnya aku dpt gk bebuka ngn foods yg besh.! Alhamdulillah..

Tuesday; 6th Jan 09.

  • hari yg super pack class! Advanced C + CO + Statistic + Tutorial Statistic + Creative Thinking = bole pengsan kalo aku puase today. huhu.
  • booth AF tajage. tade mase da.
  • gy HEP. again. bg surat yg die suh wat smlm. *Thanks loootss Mai! tlg wt surat tuh.. =)* da bejanji setia ngn aku akn bg duet on jumaat cz aku da tekankn byk kali yg aku nk gune duet tuh cz AF sbtu ni kottt. ngarut gle nk wt prog yg gune duet byk tp 1 sen xkua lg. haprak.
  • jualan air UC tadapat d jalankn due to hujan.. ptutnyer nk jual da kt Ilsas, *thanks byk2 kt Azi n ketua Sutun Rangers cz smngt nk tlg jual! hahah. * tp ujan renyai2 n pdng pn bsh.. xde nye org nk minum air sejuk time2 hujan en? ohh. juge trimas again pd Azi dan Sutun coz wt tarian yg amt2 menggelikan hati utk d tonton. ;D
  • tbe2 mr A.S dtg Uni! lol. amt tekejut. die ajk lepak Upten till almost 12.. beberape org gk la nmpk ktorg besame. hahahaha. membe je weh. :p

Wednesday; 7th Jan 09.

  • hari yg super free class! hahaha. ade sejam je class. hensem ar.
  • puasa lg.
  • jge booth AF fo d whole day.
  • bli ice wit Azi n Sutun kt kilang ais, Bangi.
  • jual air kt pdng Coit. ramaaaaai kaum kerabat aku ade time tuh; Bel, Mon, Paan, Apiz, Alia, Am, Ad, Dent, Fahmie, Azi, Sutun, Faidhi, Fin, Eton, Danny, k.Fara yg xbukak2 lg gelang genting die, k.Ain, Mijie, Azan.
  • ronggeng ngn mr A.S; karok + mcDeee. (: bajet bwk notes same nk study kt mcD, skali, haprak. gelak n mkn je lebeyh. hehe.
  • betemu dgn Azi dan Sutun d mcDee. sebok laa korg sound org bising. huhu.



Thursday; 8th Jan 09.


  • tajage booth AF cz class super pack jua.
  • ade test Creative Thinking on ptg. tasusah pn, kurang study n tahengat je. lol.
  • hujan lebat. so lepak Upten lu ngn Bel, Mon, Abe, Red, Apiz.
  • jual air UC09 kt Stadium wit Daus n k.Fara. *thanks byk2 kak! cz teman tasha n support me thru diz day..*
  • went to COE Fudcourt at 8pm wit k.Fara. ktorg bsuh 12 eko aym k, byk amat. yg penting, Gelang Genting is still standing kt tgn k! hahhaha. around 9, Azan, WakDol, Mijie, Daus, Pehe, Izzat Nawi n Suraya dtg tlg wt bhn2 marinate n blend sume, gaul2 then siap pack sume. org rmai ngh study kt ctu, ktorg keco2 blend bhn2 lak. :p
  • mr A.S yg kunun2 da half way nk sampai Uni. skali, xdtg lak.
Friday; 9th Jan 09.
  • lab Advanced C yg sperti bese, aku d bahan2 dlm kelas ituh oleh Fahmie n Am.. korg amt2 nk kne ngn aku ekk.. xckup2 kt pdng coit rituh ke?? hahaha. then dpt xment Tower of Hanoi.. nk present next Fri. aku grup wit Fahmie n Danny, due2 aku da pnh wt keje ngn dorg.. so ok la, xkekok kan.
  • tapau Bihun Sup kt Coit, mkn kt umh ngn k.Ina. salam n muah muah! ngn k.Ain cz she'll be away fo a week to Sabah. order Pearl cket kay! ;p
  • mintak a. Izzat anta gy HEP afta smyg Jumaat. kate da jnji nk kua duet on Fri kn? HAPRAK lg!!! xde pung! aish. benci lah. fenat tol. ade lak kate nk col aku bile dpt duet? cm tipu LAGI je. aku da wt sume bnde yg die nk fo duet tuh, ape lg xckup?
  • gy T.O.T kt BM. ade byk gk la modul bru yg tapenah2 aku tau n dgr. huhu. xpe2, blaja. da aku jd Fasi gk kn fo AF sok.. aku kne blakon jd Mak yg byk sugar daddy la, HAHAHAH. budus.
  • gy Mydin Putrajaya wit Mijie n Izzat Nawi. shopping2 cket fo AF. *seb baek Club bg pinjm duet gk..*
  • 745pm, tggu Izzat Nawi dtg amik aku ngn k.Ain Epal. aku bwk 3 bungkus aym marinate n 5 bungkus sausage fo bbq bufday mlm tuh. sampai COE fudcourt, tlg2 ape yg ptut. sgt2 seronok cz jumpe knk2 wwsn yg sgtt ramai dan meriah ituh!
  • here are sum of da pixs yg aku amik frm SOWU time Bufday Wawasan. :D enjoy!

. antara yg dtg mlm tuh. nmpk x ktorg ngh bbq kt blakang tuh? hehe .





. kami bufday gurls n boy on Oct :) .

  • btw, theme mlm Bufday itu adelah GREEN. aku dgn suke hati nye, pkai bj yg hanye no1 bewarne hijau, *sperti yg korg nmpk d ats, hehe* , selipar hijau, rantai hijau, gelang hijau n beg hijau. hahahahaha. byk tuu hijau aku tho xnmpk sgt. hahahaha.
  • mr A.S dtg lg mlm neh. dgn hrapan, dpt cake or ayam.. but it turns out, sume habes! sorry sgt2 tao.. so we went fo karok kat Alamanda, gado then balek. :(

Saturday, 10th Jan 09.

  • Akademi Fasilitator 4, Kelab Wawasan, Uniten. :D 1st prog yg melibatkan aku sbg slh seorg board prog iaitu Bendahari. *this explains a lot on y did i go to HEP along tiz week. purghh.*
  • it starts around 930am coz VIP lmbt smpai cket. and as usual, aku jd MC gak dgn berbekalkn suare aku yg ala2 rockstar neh. hahahaha. *BIG SECRET! : script aku xsiap sebenanye fo perasmian pg tuh. lala~*
  • jd Fasi grup. Thank God shbt2 dlm grup aku tuh amat2 laa sporting, xsusah lgsung nk handle. da aku pn sore cm ade xde je, seb baek dorg pndai bwk diri. korg besh! dtg nex wik lak tao! :D
  • habes around 5pm. last2 sume board n exco masuk air, rmai2 laa menari2 n nyanyi2 lgu tarian si Tommy dlm bilek kt Level4 Admin tuh. AHHAHAHAHA. sgt meriah laa "senamrobik" ptg tuh yg xtemasuk dlm tentatif pung. :p peluh weh, siyes. walopon tarian budak2 je. hehe.
  • lpas sume da setel, kemas2, ktorg g mkn2 kt Yus Kajang. around 7pm, sume blek.. wat a day. AF4 kali neh siyes sgt besh! =) bkn sbb aku board AF mahupun sbb aku budak Wwsn, tp sume peserta pung rasekn yg same. tebukti kayh. hope kehangatan yg same dpt d rasai next week.. hehe. *siot. 17th aku ade test Statistic laa plak!*

Sunday, 11th Jan 09.

  • bgn pn da lmbt, nothing special pung today. tinggal aku n k.Ina je kt umh. do sum house keeping, mkn pasta instant yg sgt cheesyy *gemok gemok!* then kemas2 notes sume and on9. till now. ;p

p/s: aku kne discuss ngn mr A.S mlm ni gk. aku nk kepastian. ecece. ;)

p/s 1: kemungkinan aku xkn update blog ni utk smggu lg. coz ade Quiz, Test, presentation, AF4 mggu 2. huarggghhh! beezeeeee.

p/s 2: "barangsiapa yg membyr utk pg ke AF tp tidak menghadirkn diri pd hari kejadian, maka sesungguhnya, anda tergolong dlm golongan orang2 yg rugi besar......"

2 comments:

iniakid said...

thanks to Akid sebab kasi tentatif prog kat Tasha which is menyenangkan tugas anda ntk wat script kan..

hahaha

akid:same2 Tasha

wekakaka

Tasha said...

hahahahahahaha.
siott.

tasha: yer2. jasamu akn ku kenang sampai mati k. ohhh akidd....
:D