Thursday, February 19, 2009

.saket sgtt.

ape pendapat korang bile kawan2 baek korang sendiri, yg slalu lepak same ari2, mkn same2, ronggeng same2, gelak terbahak same2, ckp korang "GEMUK SGGT"?? dpn org laen lak tuh. lpas die ckp korang GEMUK SGGT tu, die siap gelak2 lg bagaikan itu slh satu lawak yg klaka. dan gelak tawa nye itu di sambut dgn hilaian gelak rakan2 yg laen.


buduhs kan? xpatut kan seorg kwn ckp cm tuh?


kalo keGEMUKan aku ini membwatkan ko malu nak kwn ngn aku ke, malu nk jln ngn aku ke, malu nak lepak same ke, leave me la. ko g laa kwn ngn ghadis2 yg hot, rmbut pnjg, cun, kaki puteyh sume tuh. i dun care a thing la.


cume. tayah ar ckp aku cm tuh bodo. dpn org lak tuh. pastuh gelak cm sakai lak. adoi. aku xsangke tol perbuatan ko neh telah membwatkan aku nanges cm gle dlm class.



ko igt, aku suke jd gemuk? aku NAK sgt jd gemuk?

i've tried many times to diet, i did excercise, but it dont really work out!



skrg ko siap ckp aku cm MAK ANAK 2 lak tuh kan. gle babi do. bg ko sume ineh klaka, saje bahan2 aku, da jd amalan idup ko kn? mslhnye, mulut ko terlalu kurang aja. ko xrespect gurl taw x. ko anggap ko puuurfect sgt nak ktuk2 org?


yerp. mmg mule2 ko bhn aku gemuk, aku gelak2 besame korg. bg ko, BAHAN je kn.. lame2, sape thn do. aku gurl. sekuat mane pn ko tgk aku neh, aku tetap ade hati dan prasaan. aku leh jtuh jugk.


ko nk ckp aku emo ke, tacing ke, ckp la. yg penting, aku tataw nape aku kwn ngn ko.



















**kalo mengutuk org tuh mendatangkn pahala, aku redhakan ko mengutuk aku. malahan, aku akan mengatakan ari2 yg ko tuh pendek dan gemuk jua. done.

8 comments:

strawberry said...

tasha,jgn sedeyh k?
kite xble nk ttp mulut org kan?
biar la die nk ckp pe.
yg penting, kite tau cmne diri kite sendiri.
jom kite jogging ptg ni.
bole jd kurus.
chaiyo2.
jgn sedyh2 ye adik.
setiap dugaan yg Allah bg, de hikmahnye 2.
cume myb kite xnmpk lagi.
kak ain pon bdn cmni wat dunno je pe org ckp.
if tasha seorg yg kuat, jd kan ejekan/bahanan dorg 2 sbgi pembakar semangat tasha utk jd kurus k?
bkn2.xnk kurus.nk hot.hahaha.
go gurl!

Ahmad Raimi said...

kah3...skali tasha dh marah...uuu~aku rasa aku tau sape..sabor2..jgn marah~lol~

Tasha said...

@remy: ko rase ko tau sape? hehe. org leh agk kn..



@strawberry: sedeyh2 sgt2 k.ain.. sgt pedih. huhu. tasha xnk krus laa.. nk kurangkn berat je. im overweight. haa, see. im brave enuff to say dat im overweight. hahaha. yeahh! jog ptg neh! :D thanks a lot sis...

viruze-ping said...

sayang..just be urself...xyah nk jd kurus sbb org kata u gemuk..kalu kurus sgt pun bukan lawa pn..kalu berisi skit comel...mcm teddy bear..hehehe

Gurl Runner Kota Bharu said...

dun wory la tash..
ko xyah sedeyh2 ag ea..
rmai yg nak bdan krus tpi aku ni dok pkir camne nak naekkan brat bdan..
aku tak kisah klo ak berisi sbb aku suka..


nampak kiut~!!!macam ko la

dun wory k...cenyum~

apple said...

tash.. wat dunno je keyh..
u comey wut~
akak ni lg la..sibuk pikir nak tambah berat badan canne..
kurus pun keje bahan gak sayang..hehehhe..
dun wori la..just be urself..namu sedey2 keyh..

teRi said...

gemuk apa? bile masa lak ko gemuk? eh ni tasha mana? aiza natasha kan? takot salah tasha je.. tasha yg den knal, tak penah gemuk! =) malah comel je..

p/s-abaikan komen ni kalo anda tasha yg saya tak kenali..

teRi said...

ok kelaka.. saya salah tasha.. bye..