Monday, February 16, 2009

.ituakid makin nakal nampaknye. die jua mengetag aku!.

WHOEVER WHO GETS TAGGED HAS TO WRITE 10 THINGS ABOUT THE PERSON WHO TAGGED HIM/HER.

(okeh. ni org ke-4 yg suh aku wat tag neh. hehe. anyone na lagey? mari mari.)



Akid.
  1. die lahir same bulan ngan aku. Oct bebeh! (; sebuk je tiru aku nyer bulan kelahiran. hahahaha.
  2. ktorg duk dkt je sebenanye. tp tapena date kua same2. akid neh, susa sgt nak ajak aku kua. heheehhe.
  3. die punye gelak leh geng ngan Ein n kak Niss Niss ouh. supeerrrr kuat! =D
  4. die slalu pending2 dlm pemprosesan maklumat dlm kpale. hahahahahah. gelak die laa slalu pending. haih~
  5. ktorg pena maen blakon-blakon besame. die anak akuh yg nak tgk shin chan, aku lak Mummy hot meletopppss nak tgk cte p ramlee. adoi, xglamer tol cte aku nk tgk. HAHAHAHAHAH.
  6. die neh lyn shisha n karok gk.. bru aku tau.. hehe. jom arrr karok same doe!
  7. ktorg makin bahagie rapat time 3P. huhuhu. kte same2 ponteng 1 slot kn? kn?
  8. die telah menjadi anak murid aku yg paling cekap dlm operasi menarek beg2 ghades. haih, nakal2...
  9. die sangap senaman Si Tommy. hah, skrg aku ke kau yg adek? =p die nak joget2 tarian ituh di kala g umah anak yatim nnt. weh, aku nak join joget2!
  10. die ske bls dendam! terhdp aku jelaaa. hahahaha. contohnye, aku tag die, die dgn kejamnye, telah mengetag aku blek, and lg 1, aku tarek beg die, die tarek beg aku balek. verys thes kejams lahs! xp

seronot gk maen tag neh. sape lg nak? HAHA.

2 comments:

iniakid said...

wkakaka
pending?!
hahaha
sumpah do
itu dalam kes2 khas saje
wkakaka

Tasha said...

malangnye, aku selalu berada dlm kes2 khas ko menbwatkan aku slalu nmpk kependingan ko. HAHAHAHAHAHA.