Friday, September 4, 2009

. lapa lapa .

Bile bole dapat bebuka kat tempat tempat di bawah ni yer? :
  • Sushi King (hoi ai Text Colorsangap salmon ah! perghh perghh.)
  • Chilis (gle ah lame tak lepak sini..)
  • Legend Hotel (hahahahaha. dulu setiap kali Puasa ade gk laa bebuka kat hotel.. ngn family.. hehe..)
  • Mekdi (taun neh tapena lagi bebuka mkn Bubur Ayam or Chicken McDeluxe.. perghhh)
  • Nelayan Restaurant Titiwangsa (rinduuu nk melantak stimboat banyak banyak!)

okeh tu je la kot yang ai sangapkan tengah tengah malam buta neh. hehehe.

puasa tak penuh. kalau pon puasa, berbuka nak hebat je. yela, ikut nafsukan. hilang da tujuan puasa untuk menahan nafsu dah kalau sangap makanan nak maveles je ari ari. hahaha. bukan sahaja maveles dari segi rasa dan tekstur makanan, malahan jua, harga nya yang paling gorgeous. :p

3 comments:

N said...

hai tash, i baru mkn sushi king for berbuka semalam.

ajak namau ikot.

nat.tash.sha said...

hai nono. ai tawu laaahh yu g mkn sushi smlm ngn sape. memg laa ai tamo itot. :p

N said...

eleh getis. ikot je la. bukan kesah pong.