Wednesday, December 3, 2008

.1st wik of 1st yr 2nd sem.

sem bru da stat.
itu ini aktiviti aku.

even sem xstat lg,
aktiviti da stat menjenguk aku.

bermula ngn MPP Wawasan.
3 days before class start.
MPP ineh amat2 la enjoyable oke. :D

moi sbg :
  • Bendahari AF 4
  • Bendahari MSK 2

hahaha.

aku keje pegang duet je.

warisan kak Fara neh. :p

so da siap wat slide presentation, da present, g enjoy kat Bagan Lalang.

wooot wooottt. xsangke Explorace kunun2 ktorg sampai ke sane.. hehe.

kne bli pisang la..wat cheer grup laa.. enjoy amat laa!

lg2 tme men game "Are You Ping Pong Piang". hahahahaha. style doh grup 5 aku neh. mnjd cbrn kpd grup laen. da la ktorg grup 1st yg merasmikan calitan tepung+air+telur+pewarna di muke grup laen. ;DD last2 sume bengang coz grup aku je takena pape.. style lah ktorg, tulis word ats pasir. ;p and lastly, thanks to Scoob, ktorg berjaye di calitkan oleh grup laen jua.. hahahaha. sempoi arh. da maen calit2, trus sume maen cmpak2 cat tuh. adoii. gle lah. sume org kt pantai tuh usha2 ktorg yg cm gile lari sane sini, baling2 cat, gelak cm giler, bising2. hahahaha. ohh. cool lah mr prez, dpt kaler rmbut oren n biru skaligus. =p

da tuh, maen frisbee (game wajib wwsn kot. hehe) and galah pnjg. then mandi laut je till sunset.. sume cm romantik tgk sunset rmai2.. hahaha. ohh oh. teka teki :

  • sape yg berenang pling laju dlm air?
  • sape yg berenang paling laju dlm air waktu mlm?

hahahahaha. jwpn die gile sengal weh.. sape mandi laut time senja je taw jwpn neh. hehe.

pas2 masing2 sibuk nk mandi kt toilet. da la sempit, adoi. pns lak tuh. pastuh da budak2 wwsn conquer toilet tuh, hah, stat la keco2.

  • "nk pinjam shampoo"
  • "sape ade sabun ek.. nak cket.."
  • "tlg jgekn pntu neh.. xde lock lak"
  • "after ek shampoo tuh"
  • "ade tak sape2 bwk xtra plastic"
  • "nak sikat.."
  • "weh tutup kn pintu weh"
  • "shampoo sape neh..nak"

and so on. hahaha. naek pening ade 1 mkcik tuh yg ngah tgu ank die mandi smbil dgr ktorg bising2. ohh ini la kebiasan ktorg. ((;

da sume da siap mandi n smyg, g kumpul kat parking, tgkp gmbr ikut kete n penumpang.. pastu psng lgu kuat2 frm kete mr prez and sume smbut nyanyi rmai2.. hahahaha,kenot go lah.. nyanyi kuat2 tepi jln. ye. keje gile. tp ktorg tara kesa. hehe.

then konvoi to 1 restaurant neh, mkn nasi and 7 jenis lauk weh..giler ah mkn tahengat pnye.. ngan appetizer ktorg buah pisang and kek pisang.. hahahha. ohh oh aku taleh lupe le kefreshan orange juice kt ctu.. amat2 cool lah! sume cm gler sumbat mknn dlm prut.. ade kerang, lala, ikan siakap sweet sour, ikan kembung bakar, tomyam, sotong goreng tepung, sayur kailan, telur dadar.. oke,leh meleleh air liur aku ni kang. huhu. then ramai2 konvoi balek uniten, sampai around 11pm.. thanks to all lah! korg amat2 cool, sporting and fun to be with la. :DD

oh. da agk jauh aku ngarut neh. nk cte psl aktiviti mggu 1 ni je. hehe.

okeng. pas MPP, comes Monday.. ow yea, aku ponteng claz Dr. Roslan. so kesimpulannya, aku ngah tehegeh2 cari grup neh, adoi.

Tuesday, g class Advanced C and CO.. adoyai. menakutkan lah name subject2 neh.. then ptg, claz Statistics cancel. so woot woottt! leh chill2.. tp kne jge booth dlu, ngan Azan, Soup kunun2 and sis Ain Epal. da begelak ketawa ngn dorg, then hangout ngan kaum kerabat kat mines and Alamanda. karok and bowling.. (= ade sumting happened mase karok... lalalalala~

Wed, ponteng Statistics lagey coz kne add drop subject.. tapela, nk wt cm ne.. ow,hopefully subject yg aku add neh, okay and besh.. aku nak amik kdkb at first (ow, DIA pnye cdngn neh :p) tp da full sgt.. pas da add subject, g lobby Coit, teman Azan jage booth Uniten Cup till 1230.. then g chill2 ngan sis Nia til nyte..

skrg amt penat coz 2 days beturut karok and lepak kt Alamanda.. tido tapena cukop.. huhu.

Later darlings. (:

2 comments:

FiN said...

ahaha . tringin patik tahu pe yg jd tym karok tu . ouhhh . ape yeeee . . . =)

Tasha said...

ouhh.
itulah kamoo.
sape suh tara join.
lalalala~ :p