Saturday, December 27, 2008

.kawin eh? waaa, taniah2.

Selamat Pengantin Baroo abg Shah!

huhu.
today abg aku ni nikah.
sok kenduri.
kt dewan area umh die.
which is dekat ngn umah aku gak.
cume.
aku tataw lg nk pigi ke x.
haha.



he's such a kewl abg lah.
BAYANGKAN.
since form 3 aku da kenal die.
via mIrc je.
ktorg penah jadi membe. adik-abg angkat. couple. putus. da ptus pn mak die igt aku still couple ngn ank die. gaduh lame x betegur. operasi nak couple semule yg aku taperasan. baek semule. kawan. pemberi motivasi. aja aku macam2.



last2.


die kawin ari neh.
haha.


lame oh.
from aku form 3 till now aku ngn abg.



SAYANG him much.!


ohh pas die da kawen ni.
aku xleh rpat2 sgt ngn die.
coz.
kang aku berScandal ngn laki org lak.
hahahahah.



To abg,
  • Selamat kawin k!.
  • kite leh contact lg. dun wory lah.
  • jage bini leklok. i noe u can. cz u've done dat to me. (;
  • pas kawen, g keje same. jgn duk umh, lyn bini je. ish3.
  • tasha doakan abg happy selalu with kakak. ;D
  • syg abg.

No comments: