Thursday, December 25, 2008

.TTS yg super ensem.

Event : TTS (Teh Tarik Session)
When : last night...(ala2 lgu p diddy =p)
Where : Mc Dudud (k.nadia bg name. haha.) PKNS yg sgt2 d minati oleh knk2 Uniten.
Sape je dtg? : besepah kottt alumni2, dak2 sowu, kaum krabat aku yg bru nk bejinak pinak ngn prog sowu, antu2. hehe.




yeaaa. sperti bese. sume GILER thp babeng. hahaha. aku ngn meon si kucin meow amat2 galak bergelak ketawa cm kelaka sgt pdhal gelak fake kottt. :p kak Aiza lak gelak besar ngn Azi tyme mr. A wat magic. LOL. aku ngn kak Fara gelak tahengat gk bile da jumpe tuh, ade je gosip tebaru utk d gembar gembur kn. hahaha. sompat lg maen UNO haa time ngah lepak2 tuh. sape champion weh betau cketttt. aku mls nk cite ar. bia korg cri sndri sape mng UNO mlm tuh. ;p


aku lak dgn bangang nye tersasul terpnggil "abg Nawi" bile nk pggl Izzat. HAHAHAHAHA. kne sembur kaw2 nye aku mlm tuh. blushing weh! da mmg natural beauty aku cm tuh, gelak2 = muke jd merah. hehe. abg Zaki dgn gumbira nyer mengsnap gmbr aku yg tgh gelak lyk hell ituh. sogan den doe! huhu.


oh oh dan juge, abg Zaki aja modul "Kereta Kebal" kat ktorg. sumpah laaa xponah2 aku dgr modul tuh. then modul tuh d aplikasikn kt Izzat Nawi n si Meow2. dok tgh run modul tuh, skali itu sume hnyalah PALSU weh! wahahahaha. ayat ni yg wat 3meja yg d sambung kt lua mcDudud tuh gelak besar; "haa sy nmpk.. sy nmpk.. 2 org manusia tgh tolak kotak burger smbil wat bunyi."


WatDaSengalness. ;pp


haaa. Trimas muchos2 FieFien larlink coz teman tash gy ituh mcDudud, makang same2, gelak cm giler jua (wajib neh. d mane jua. =p), sengih2 tatkala gmbr d snap. hehe. tp things happen kn.. suddenly Fin saket lor.. muntah2, skt prut awek sorg neh.. adoish. aku da cuak. asl lak Fin neh.. die da cm xlarat giler, saket thp max, trus balek la besame aku n Fahmie.


before blek tuh, sempat la aku jmpe kakak2 kesygn kuh sekalian yg dtg mlm smlm. slm2, muah! muah! cket, then sempat laaa snap tiz 1 pic yg bg aku amt2 sweet n memorable.. bru smlm aku dpt jmpe kak Pedo yg dulu nye aku slalu dgr je name die d sebut2. jumpe, tara pena lak. huhu. kak Bomb trus introduce kn aku kt kak Pedo. she's so sweett! kak Bomb ckp, "dlu kak Pedo ni bendahari. pastuh akak, then trun kt kak Fara, n nnt tasha lak." hehe. aku mampu tersenyum je.. insyaAllah.. terharu cz mereka2 percayakan aku.. =) then tgkp gmbr ngn Bendahari2 sekalian, trus shoot blek Uni.



ehem2. seb bek mlm tuh aku xkene bhn kaw2 nye. haha. meon meow ade gk stat bibit2 bhn aku ngn Fahmie n mr.A tp takeco sgt. lalalala~ tp tp. ptg tuh kt pdng Coit, hang galak naa ckp psl Cinta 3 Segi. buduhss. hahahaah. WatDaFun la.


owh owh. kak Fara da pndai ckp ikut style aku skrg. hahahaha. "we speak broken broken english yes." hehe. "haiya. why laa like dat", "of the course!", "we story mory later later lah" etc.etc. hahhahahaha. FUN la oki sis! ;D name pn kaum krabat Bendahari, duk mkn nk sbelah2. hehe.



adoyai. yg xbesh nyer. kak Ain AF, e'in n jep xdpt dtg laks.. aduh. si Queen of Laugh xde, xckup havoc la mcDudud ituh. hahahaha. looking forward fer nex TTS wit ya'll kay bucuk2 kuh. ;p


haaa. bj sowu yg aku vote cunnnnn! nak yg tuh gk! (x


Enjoy thp gaban laa TTS ni weh! sape xdtg, wugi wooo. (;


erm. erm. dahhhh. tuje la dei. lenguh haa bhu gue neh. da la bru blek dr Melake neh. xsmpt unpack brg n tuka bj sume, trus ngadap pc. lalala~


ok, nk pengsan.
Bye Sayangs.

5 comments:

Bidadarisorga said...

hey...mmg super ensem..haahaha

Tasha said...

kan?kan?
haha.
TTS tp kt mcd.
mmg kewl (;

FiN said...

hee . fhmie kate fin mnth sbb prgnnt . bodo lapan belas mcm kan . siot . XD

Tasha said...

ohh.
bkn mmg pregnant ke?
lala~
;p

adzreen adzman said...

waaa..sgt jeles x dpt dtang.. haih..sdey2..

btw Queen Of Laugh???
sape tu yer??!!

hak2!! ryndu kamu la babe..
lame x bgosip sama kamu!!
mmuahh2x!!