Wednesday, December 10, 2008

.gloomy.

went to Statistics class td.
agk tidak phm.
di situ sini.
agk lampi aku td.
xphm2.
aku tgk.
org len focus.
bagaikan amat paham.
mungkin dorg phm.
atau phm ckit.
xsperti aku.
gelak terkekek di belakang.
tangan menekan keypad.


haish.
aku da mkin mls.
SANGAT mls ni.
kalo mak abah tau aku perangai cm ni.
pasti dorg AMAT2 frust.
ape lg xcukup mak abah bg?
Alhamdulillah.
serba lengkap kehidupan aku.
abah cuba tunaikan setiap permintaan aku.
tapi.
ni balasan aku kat dorg?


abah tataw lg result sem lpas.
kalo abah taw.
pasti aku mati.
terok amat.
dan still.
aku begini.
dengan sikap lama yang amat susah untuk d kikis.



tho it's just 2nd wik of class.
aku da patut phm itu ini.
bukan ke kelas.
dan termanggu2.
tapaham ape.



dan juga.
aku rase amat busan ke kelas.
tataw nape.
rendu suasana bersame rakan2 sperti dlu mungkin?

4 comments:

N said...

aku pon tak phm statistic wahai tasha. haih.

Tasha said...

laju gler kot sir tuh aja.
nk nanges guling2 aku ble die aja.
haih.

FiN said...

alaaaa . kte sedey tgk post awk . jgn la cmni . kte kene mcm cieda . asl lctrr tu ckp die msti tekan2 calc SAINTIFIK die tuh . ahahaha . lek la awk . nnti kte stadi same2 ye . =)

Tasha said...

awk jgn la sedeyh2. mucuk ar sedeh2 ni. haha. ow cieda nye style amt cool kot. dpt jwpn je, vibrate calculator die. cnggih kott. :p ogeyh, kang wat klas tusen same2. (;