Wednesday, August 13, 2008

.lolypop.

*Episode 1.*


ramai yg tanye aku soalan neh:

" weh2. sape yes.no.maybe tuh haaa? "

OR

" cm ni arr ko xbetau aku sape guy tuh kan.. "

OR

" tash, sape lucky guy tuh? "


hahahaha. seronok aku dgr pertanyaan2 neh. nmpknyer post aku on yes.no.maybe telah mndpt smbutan hangat. people wanting to know who is the guy. hehe.

fyi, skrg aku da makin kurang suke si dia tuh. yup. da kurang. ahhh. die still igt chenta lame die. then xbape nak layan aku cam dulu. hurm. lantaks.


*Episode 2.*


wtf.

nape laaa aku cari die balek!

eeee i totally blame myself.

memang wat sedeyh balek jer.

dah2.

move on dear~



*trying so hard to forget him...*
(i_i)


*Episode 3.*


Beep.


~new message received~
at 2322pm.


Tasha kat mane? Kata nak makan mcDee.



perghh. setelah sekian lame xmessage. mr. H muncul balik dlm hidup aku. *wink*
rindu siot kat dier. aiseh~
mr. H kat Kolej Lagenda skrg.
dekat kot.
dating later on maybe? ngeeee. :D



*Episode 4.*


Beep.


~new message received~
at 0001am.


Salam shbt..dimaklumkan anda tercalon tuk pergi ke anugerah kecemerlangan pd hari jumaat jam 2.30ptg..sile bg name penuh n id anda..tq..



ouh mr. R. tenkiu kerane menjemput shaye ke majlis begini. hehe. shaye pasti akan pergi. (:









6 comments:

Danny said...

dah x suka org tu ke...
ciann lakk dia tuh...
aku ade...
nk aku amik tmpt dia x? :P
---------------------------
gratz to tashy sbb bley pegi program anak angkat balik...
hehe... ptt r nmpk hepi smcm...

Tasha said...

aku pnt ar berscandal.
aihhh~

*****nk boyfriend baru. (:



hehehe.
tenkiu2.
im dying for the prog kay.
nseb bek dpt g. weeee~

Danny said...

hahaha~ nak bf baru ke??
bley2...
bila nak... aku tlg tempahkan..
hehehe... baik x aku nih =P

mr.N said...

eh..npe tsha da xske kat die?
die ingt chenta lme?

emm..mybe tsha sme ngn ex die kowt
sbb tu r die ingt blik..hehe..

congrats 4 d progrm ank angkt..
hepy2 k..see ya..(",)

Tasha said...

to mr.N:
no laaa.
die still suke kt chenta lame die.
tuh je.
so skrg die byk lyn chenta lame dr tasha.
ahh.
lantaks.
(:


to daniel:
tayah tempahkan.
haha.
aku cariks sndri kay. :p

mr.N said...

cm2 kew?oo...xpew2...
nnt jmpla tuh...