Sunday, August 10, 2008

.saket.

ari ni ari demam. adoish. pg2 td aku bgn kul 1130am due to kepenatan aku yg melampau tgk movies semlm. haha. da rase skt2 bdn + skt tengkuk coz tdo pusing2 sane sini + pening kepale + sakit perut. gedebuk sume sakit sekali.

aku msk megi 2 bungkos dgn niat lapar yang amat sekali xhbis daaa. ish2. bazir2. ade lg dlm rice cooker lebihan megi. hahaha. jap yer kak ina, tasha clean up nnt :p

aku da basuh muke and gsok gigi tibe2 rase pening amat. then aku continue tido.

bangun dr tido, aku da rase laen mcm. bdn da pns amat, pening kepale bertmbh. adoihh. aku da pkir xnk g class sok. haha.

aku order kat ein mintak blikan panadol 4 biji. yg lebih, utk bekalan mase dpn. huhu.

die da blek, aku mkn pnadol then aku call along die bakal nurse. hehe. aku cite kat die yg aku demam, what should i do aku da lame xdemam laa. huwaaa. die kate minum 100+ or air badak, mkn panadol, jgn directly mandi which means you should lap2 bdn ngan towel bsh jer. okay2. got it. hehe. tenkiuuuu nia! :D

then aku wat laa ape yg di suruh. aku lap2 jer bdn neh. okayh gak laa after tuh. rase suam da bdn. then qila dtg umh aku, teman aku, sembang2. then we went to kiosk, bazir2 duet kat ctu jap. hahaha. then ktorg teruja tgk dobi da bukak!!! ape lg. after dinner kat umah aku, ktorg kumpul bj busuk sume ini namenyer mls bsuh bj k. byk kotttt. haha. then g dobi siap bwk ngan Breeze aku and downy qila. hahaha. and bwk coins sebyk rm3. da sumbat sume baju2 and breeze and downy, tggu setgh jam jer, da setel. :D


sekian sahaje ceritera aku today, drpd saket giler bak kate mak aku : baring je kat katil cm pompuan bru pas besalin. lol. sampai laa da sihat walafiat. alhamdulillah...Tuhan nak uji kesihatan aku ari neh.. (:

4 comments:

mr.N said...

isk2...mls nyer die bsoh bju...xmalu...


huahuahuahuahua..;P

Tasha said...

perghhh.

gune nickname org bg!

hahahah.

bia laaa mls2.
:p

Anonymous said...

yeah~ our story agak sama hri ni tash~ haha, bgn tdo lwat, pastu sakit itu ini = demam! ados, mne panadol ku, mne air cap kaki tiga ku..xder? hum..sbb xbeli..kui kui, ape2 pun, abey kna ikut ckap kak nurse 2..hehe

Tasha said...

hahahhaha.

btol abey.

kte same2 dh ar bgn lmbt.

then da saket2 bdn.

ish2.

ikot laa ckp nurse tasha (:

abey dmam gk?

sep2.

hehe