Thursday, August 7, 2008

.rendu.

Movie : Keretapi Hantu Manggarai
Date: 7 August 2008
Place: Mines
Peneman: Am. Sheeda. Abey. Anna.


Perihal Mereka.

Anna
*~ die dok mkn popcorn sampai habis.
*~ lokasi : sebelah kiri aku
*~ pastuh die dok men msg jer. babe, brightness phone ko amaaat terang.time kaseh.
*~ die takot tgk cite hantu lalu die tutup mate die dgn tgn tp bukak cikit2 di celah jari tuh dgn harapan die tgk hantu tuh cket jer.ape daaa senah.
*~ time movie tuh,die sibuk bincang ngan aku pasal nk tido umah aku malam ni coz takot tinggal sorang.

Abey
*~ lokasi : sebelah kiri Anna
*~ angkat kaki and letak kat seat dpn.pergh.
*~ kenyang mkn popcorn.
*~ sibuk puji2 babes dlm cite tuh.HOT katenyer.

Sheeda
*~ lokasi : sebelah kanan aku
*~ die kedua paling pentakot tgk cite hantu after Anna
*~ die tekejut amat bile hantu tuh muncul then die jerit "cipannn!".apekaaahh.
*~ tahap kejutan die dasat. siyes. dasaaat amat.

Am
*~ lokasi : sebelah kanan Sheeda
*~ die bg sweater kat aku (: tenkiu2.
*~ time tgk movie, ade tangan usik2 kepale aku. ahh. xde org lain daaa.
*~ ktorg lawan sape jerit pling kuat. xde sape mng or kalah lg. hehe. xpe2. movie hantu yg lain coming soon ayte dear.





my sayangs.love you all. :D

No comments: